CURLS x2 + HAIRSTYLE

by - 09:17


Hej kochani!
Dziś mam dla Was dwie propozycje na takie luźne, plażowe loki / fale bez użycia lokówki i jedną fryzurę z wykorzystaniem własnie takich loczków.Są to idealne sposoby kiedy się spieszycie, bo zajmują tylko kilka minut.Jeśli jesteście zainteresowani to zapraszam dalej  :)


Do pierwszego sposobu potrzebujecie prostownice i zwinięty kawałek folii aluminiowej.


Zaczynamy od zawinięcia pasma włosów na folię."Wielkość" (nie wiedziałam jak to określić) pasma zależy tylko i wyłącznie od grubości waszych włosów.Im grubsze macie włosy tym pasmo powinno być mniejsze/cieńsze ale kiedy chcecie, tak jak ja, uzyskać bardziej naturalny efekt weźcie trochę grubsze pasmo  :) 
Możecie też zakręcić włosy przy twarzy ale to jest opcjonalne (możecie równie dobrze spiąć te włosy lub zrobić warkoczyka itp.)Na koniec spryskujemy włosy lakierem, żeby dłużej wyglądały tak jak na początku i GOTOWE!



To na prawdę szybki sposób!Moim zdaniem takie loczki to świetna sprawa.W kilka minut możemy odświeżyć swój wygląd i to bez trudu.



Do kolejnego sposobu potrzebujemy skalpel, obcęgi i pączka.
Żartowałam!Haaaaaahahaha !Nabraliście się! (ale zabawne wika.....nie upokarzaj się...)
No......po tym krótkim, przezabawnym wstępie możemy już zacząć.......Potrzebujemy jedynie prostownice i własne ręce.
Zaplatamy dwa (może być więcej...zależy od grubości włosów i efektu jakiego chcecie osiągnąć) zwykłe warkocze (nie wiem jaka jest jego "profesjon" nazwa), jeśli nie wiecie jak je zrobić to już pokazuje...

Na początku dzielimy włosy na dwie części (iż, ponieważ zaplatam dwa warkocze), następnie dzielimy jedną część na trzy pasma, potem jedno z zewnętrznych pasm (na początku obojętnie które) przekładamy do środka......każde następne przekładamy na przemian (raz prawe idzie do środka, potem lewe itd.).


Kiedy już mamy nasze warkocze, po prostu je prostujemy (?), spryskujemy lakierem i GOTOWE!Możecie równie dobrze pójść spać z takimi warkoczykami.






Przyszedł czas na fryzurę!Będzie to luźne upięcie w niskiego koczka, w którym możemy chodzić na co dzień , jak i nada się na jakąś okazję.
Kiedy mamy już loczki, zbieramy pasmo koło twarzy z jednej i drugiej strony robiąc takie "x" z tyłu głowy.


Następnie zbieramy wszystkie włosy z tyłu, robimy rulonik i "związujemy" go gumką do włosów (nie radze wam używać gumki recepturki, bo już raczej jej nie zdejmiecie).


Teraz najtrudniejszy moment...musimy jakoś okiełznać nasze włosy i przypinamy koczek w dowolnych miejscach wsuwkami, tak aby coraz bardziej przypominał kulkę.Kiedy już skończymy możemy też przypiąć włosy koło twarzy, ale to według uznania.Oczywiście spryskujemy lakierem, żeby fryzura się dłużej trzymała i GOTOWE!Ja jeszcze dodałam małą kokardę.




Jak się Wam podobał taki post?Chcielibyście więcej włosowych postów?Dajcie znać :)



You May Also Like

16 komentarze

  1. Ciekawe pomysły na loki :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pomysły aż sama mam ochotę zrobić sobie loki jednak moje bardzo krótko się trzymają praktycznie po 30 min znowu są proste..

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej podoba mi się druga fryzura :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten ostatni koczek jest prześliczny! Rób go częściej ♥

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe sposoby, ale chyba trochę `drastyczne` dla włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niestety wszystko związane z gorącem nie służy włosom :-)

      Usuń
  6. Najbardziej podoba mi się 3 fryzura :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te pomysły , wszystko jest bardzo dobrze wytłumaczone .
    Swietny post :*
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się 1 fryzura :).
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszam do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!