SCHOOL!?WHY NOT?

by - 02:44

Cześć kochani :)

Wiem, wiem ...początek roku już dawno minął .Za chwilę wakacje,ale chciałabym pokazać Wam taką typową wiosenną stylizację do szkoły...bardzo prostą, ale moim zdaniem efektowną ;)Ostatnio bardzo polubiłam chodzenie do szkoły w bluzach...już w sumie przez zimę się do tego przyzwyczaiłam ,ale w nich mi jest najwygodniej i przede wszystkim najcieplej 0:-)To takie dziwne uczucie kiedy rano wstajesz i chcesz ubrać zimową kurtkę,a kiedy wracasz masz ochotę iść na bluzie ...







Ostatnio tak się zastanawiałam nad swoim życiem po obejrzeniu filmu"Chce się żyć" i stwierdziłam,że szkoła to większość mojego życia(tak ,wiem ...odkryłam świat...).Ale pomyślcie tylko co by było gdyby nie szkoła?Czy mielibyście tylu przyjaciół?Czy znali byście ludzi jakich znacie dziś?Choć nie zawsze byli to fajni ludzie ,ale bez nich ...czy byście wiedzieli jak odróżnić przyjaciela,osobę której możecie zaufać od tej która po prostu jest....Choć nie zawsze klasa jest taka jak byście chcieli .Szczególnie w gimnazjum kiedy jest podział na takie "grupki" i każdy chce w jakiś sposób zaistnieć w towarzystwie.Ale pomyślcie sobie...czy warto trzymać się z osobami ,które tak naprawdę trzymają się z Wami tylko po to żeby mieć z kim siedzieć w ławce ???

Choć na szczęście nie miałam takiej sytuacji to przez ten film zrozumiałam,że niektórzy marzą tylko o tym żeby napisać sprawdzian z chemii,czy odpowiadać z fizyki .Choć wiadomo ...taka jest natura ludzka ,że zawsze musimy ponarzekać jak to mamy źle...ale pomyślcie tylko,że zawsze może być gorzej i trzeba cieszyć się tym co mamy.Bo niektórzy nie mają nawet tego....



W sumie to nie wiem czy ten post wniesie coś do waszego życia ...ale ...no.....ten....no....budyń....w sumie to nie wiem co...;p Może chociaż dzięki niemu coś zrozumiecie czy coś XD

Jeszcze chciałbym żebyście mi napisali czy lepiej będzie żeby zrobiła TOP 3 czy ulubieńców i czy chcielibyście żebym zrobiła nie kosmetycznych ulubieńców. Możecie pisać na asku albo w komentarzach. Z góry dziękuję za odpowiedź :-)



OUTFIT:
-BUTY: NO NAME
-LEGINSY: H&M
-BLUZA: SIN-SAY
-PLECAK: HOUSE


Chciałam jeszcze powiedzieć ,że nie są to rzeczy kupione dosłownie przed tygodniem i szczerze to nie mam pojęcia czy są one jeszcze w sklepach ale chce Wam pokazać ogólną stylizację z nimi :)

You May Also Like

0 komentarze

> Każda obserwacja i komentarz to motywacja!